.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه شوراي راهبردي IT استان گيلان

شوراي راهبردي IT استان گيلان به رياست عبداللهي استاندار گيلان در محل استانداري گيلان تشكيل جلسه داد.
در اين جلسه كه با حضور نصرتي راد، معاون برنامه ريزي و اداري مالي استانداري و اعضاي شورا برگزار شد، عبدالهي با اشاره به بحث IT در استان گفت: بحث IT در استان از دو بعد حائز اهميت است، نخست استفاده از سيستم هاي مكانيزه در ادارات و بعد خدمات رساني روان و درست به جامعه، كه اين دو موضوع راهگشاي بسياري از مشكلات خواهد بود.
عبدالهي در ادامه با اشاره به فرهنگ سازي استفاده از سيستم مكانيزه در ادارات و دستگاههاي مختلف استان خاطرنشان ساخت: فرهنگ سازي استفاده از ابزارهاي مكانيزه در جهت خدمات رساني و تسريع امورات يكي از مهمترين بخش هاي IT است كه اين امر نيازمند آموزش مدون و اصولي است.
وي در ادامه افزود: با جمع شدن سيستم ارائه خدمات رساني دستي و اجرائي شدن كامل سيستم مكانيزه در دستگاهها، نهادها و ادارات استان، در آينده نزديك شاهد تحول چشمگيري در زمان و صحت پاسخگويي به درخواست هاي شهروندان خواهيم بود.
عبداللهي در ادامه آموزش مهارت هاي لازم جهت بهبود بخشيدن IT در دستگاها را براي افراد ضروري برشمرد و گفت:مديران دستگاهها بايد توجه به آموزش افراد را در اولويت مكانيزه كردن دستگاههاي خود قرار دهند و براي جلوگيري از عقب ماندگي دستگاه خود، از ساير دستگاهها پيش قدم شوند.
استاندار گيلان خواستار شناسايي مراكز صاحب امتياز و قوي در مراكز آموزش مهارتهاي هفتگانه شد و به مسئولين گفت: دقت بيشتري در امر نظارت و كنترل بر پيشرفت برنامه ها داشته باشند.
در ادامه اين جلسه آرامي، رياست سازمان برنامه و بودجه استان گيلان به بيان گزارش تخصيص اعتبارات بخشITبه دستگاهها پرداخت شده است و دستگاهها موظف اند در تقسيم بندي اعتبارات خود، بخشي را به تناسب نياز، براي بخش ITاختصاص دهند.
در پايان اين جلسه كميته فني IT به ارائه گزارش عملكرد در خصوص طرحهاي در حال انجام و تكميل شده پرداخت و پس از بحث و تبادل نظر هماهنگيها و تصميمات لازم را اتخاذ كردند.(ilna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی بهنام 26 آذر 1392
در خصوص تایید گواهی نامه های IT صادر شده از استانهای دیگر
باسلام و خسته نباشید
بعضی از کارمندان از سازمان های فنی حرفه ای و ... استان های دیگر، گواهی های هفتگانه اخذ کرده اند و به استان گیلان منتقل شده اند؛ چرا مجددا به تایید دوباره در کمیته IT گیلان نیازمند است؟ مگر همه استان ها تابع مرکز نیستند؟ که منجر به بورکراسی اداری شده و وقت ها و امتیازات آن تلف می شود. خواهشمند است روال کار را آسان کنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.